آرشیو پنجشنبه ۲۶ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۸۶
ورزشی
۱۸

خادم: شایستگی کسب 2 طلای المپیک را داشتیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ضمن دفاع از عملکرد پنج شاگردش در المپیک لندن، تاکید کرد که تنها از حسن رحیمی و مهدی تقوی ناراضی است.

رسول خادم عملکرد تیمش را در المپیک لندن این گونه بررسی کرد:از پنج کشتی گیرمان رضایت نسبی دارم، اما از حسن رحیمی و مهدی تقوی انتظار چنین شکست هایی را نداشتم. البته حسن رحیمی که تازه از روی تشک بیرون آمده بود دوباره برای کشتی به روی تشک دعوت شد و این باعث از دست رفتن تمرکز وی شد.تقوی هم پیش از اعزام به لندن شرایط روحی مناسبی نداشت و بار مسئولیت را بر دوش خود حس می کرد گرچه ما او را از این وضعیت خارج کردیم اما با قرعه بدی که با آن مواجه شد، روحیه خود را باز هم از دست داد و تلاش ما برای بازگشت دوباره روحیه او بی نتیجه ماند.

خادم در گفت وگو با ایسنا ادامه داد: به هر حال به آن نتیجه ای که مد نظرمان بود نرسیدیم و این نتایج در حالی به دست آمد که شایستگی کسب دو مدال طلادر کشتی آزاد را داشتیم. این در حالی بود که در کشتی آزاد و فرنگی روس های پرقدرت را شکست دادیم.

خادم به بدشانسی شاگردانش هم اشاره ای کرد و گفت:در شش وزن در همان دور اول به اصلی ترین حریف خود مواجه شدیم، ضمن این که تمام گوی هایی که تعیین تکلیف کشتی را می کرد به نفع حریفان شد.این در حالی بود کمیل قاسمی در مقابل تایمازوف برنامه کادر فنی را اجرا کرد و در تایم دوم نیز حریف را از نفس انداخت و شاید اگر گوی ها به نفع قاسمی بود ما برنده کشتی بودیم.

وی مصدومیت رضا یزدانی را دیگر بدشانسی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک دانست.

تقوی: شرمنده خادم شدم

اما مهدی تقوی، کشتی گیر وزن 66 کیلو با پذیرش عملکرد ضعیف خود در لندن، تصریح کرد: بیش از همه این مسئله آزار م می دهد که شرمنده رسول خادم شدم و حالااو مجبور است خیلی حرفها را تحمل کند. هر قدر هم بگویم شما متوجه نمی شوید که ما چقدر زحمت کشیده بودیم. تمریناتی پشت سر می گذاشتیم که بدنمان روزی دوبار تمرینات لاکتیکی را تحمل می کرد. کشتی گیران و مربیان واقعا زحمت کشیده بودند، اما متاسفانه نشد.