آرشیو یکشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۴۹۲
اقتصادی
۴

آغاز ثبت نام اینترنتی تسهیلات خوداشتغالی و خانگی

سرپرست صندوق مهر امام رضا(ع) با اشاره به شروع ثبت نام سایت این صندوق برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و خانگی گفت: با افزایش سپرده های صندوق برنامه مساعدت به مردم مناطق زلزله زده را داریم.

غلامرضا مصطفی پور در گفت وگو با فارس، با اشاره به حمایت صندوق مهر امام رضا(ع) از زلزله زدگان آذربایجان شرقی اظهار کرد: با افزایش سپرده های مردمی و قرض الحسنه صندوق برنامه مساعدت برای مردم این منطقه انجام خواهد شد.وی ادامه داد: برنامه ریزی برای این کار در حال انجام است که در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی درخصوص شروع ثبت نام سایت صندوق مهر امام رضا(ع) برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان اشتغال تصریح کرد: در حال حاضر به صورت پایلوت در همه استان ها ثبت نام آغاز شده است. مصطفی پور بیان کرد: افراد متقاضی در مرحله اول باید به شعب صندوق مراجعه کرده و شرایطشان احراز شود تا بتوانند با استفاده از دریافت شماره اشتراک وارد سیستم سایت برای ثبت نام شوند. به گفته این مقام مسئول، در این مرحله تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی به متقاضیان واجد شرایط اختصاص می یابد. وی خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات خوداشتغالی یکصد میلیون ریال و مشاغل خانگی نیز متوسط 30 میلیون ریال است.