آرشیو یکشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۷۲۶
خبر
۸

سایه روشن

واکنش جواد لاریجانی به نظرات متفاوت مرسی و بان کی مون درباره سوریه

خبرگزاری مهر نوشت: محمد جواد لاریجانی شامگاه پنج شنبه در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا در خصوص سخنان رییس جمهور مصر در اجلاس نم با بیان اینکه ایران از بیان نظرات مخالف ابایی ندارد، گفت: ما اعتقاد نداریم که باید نظرات دیگران را حذف کرد.

در اجلاس تهران اظهارات مخالفی از سوی محمد مرسی و بان کی مون دبیرکل سازمان ملل مطرح شد؛ اما ما مخالف اظهار نظر نیستیم و اعتقاد داریم کسی نباید نظر خود را به دیگران تحمیل کند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با تاکید بر اینکه بیان نظرات مخالف از سوی محمد مرسی و بان کی مون در اجلاس تهران بزرگی و سعه صدر جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد، گفت: اجلاس امروز تهران نشان دهنده عظمت و مقام بالای جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با تاکید بر اینکه ممکن است در موضوع سوریه برخی سران مخالف موضع ایران باشند، گفت: اما مخالفت آنها با مداخله خارجی بسیار قابل توجه است و همین امر امروز از سوی آقای بان کی مون هم مطرح شد.

پورمحمدی:احساس تکلیف کنم، نامزد می شوم

رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: من سرباز نظام هستم و اگر احساس تکلیف کنم و از ما بخواهند شانه خالی نمی کنم.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در نشست پرسش و پاسخ با مردم علی آباد کتول در مسجد سیدالشهدا افزود: اگر نیاز به حضور در این عرصه باشد، فراری نیستم، زیرا با جزئیات کشورداری و مملکت داری آشنایی کامل دارم.