آرشیو یکشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۴۹۸
ورزش
۱۸

فالکائو درخشید، چلسی با 4 گل درهم کوبیده شد

سوپرجام اروپا به آتلتیکو مادرید رسید

تیم فوتبال آتلتیکو مادرید در شب درخشش فالکائو با پیروزی پرگل 4 بر یک مقابل چلسی، قهرمان سوپرجام اروپا شد و جام قهرمانی را در موناکو بالای سر برد.

هر سه گل اول آتلتیکو را فالکائو در دقایق 7، 19 و 45 به ثمر رساند تا همچون فینال لیگ اروپا ستاره بی چون و چرای تیمش باشد. نیمه نخست فینال سوپرجام با همین سه گل به پایان رسید و در نیمه دوم نیز میراندا گل چهارم آتلتیکو را زد تا تیرخلاصی باشد بر پیکر چلسی. در ادامه کیهیل یکی از گل های خورده را روی ضربه کرنر ارسالی و غفلت مدافعان جبران کرد، اما این گل نقشی در کم رنگ تر شدن شکست نداشت و چلسی این بازی را با شکست سنگین پشت سر گذاشت.

سرمربی آرژانتینی آتلتیکومادرید پس از پیروزی درخشان شاگردانش برابر چلسی گفت که نمی تواند درباره این موفقیت بزرگ حرفی بزند. دیگو سیمئونه در نشست خبری پایان بازی عنوان کرد: ما برابر قهرمان اروپایی بازی کردیم که بارسلونا و سپس بایرن مونیخ را شکست داده بود. آنها در این بازی از پشتیبانی شانس برخوردار نبودند ولی ما بسیار خوب بازی کردیم و این باعث غرور من است. ما درست همان گونه بازی کردیم که تصورش را داشتم.

سیمئونه درباره فالکائو زننده سه گل اتلتیکو مادرید هم گفت: آنچه فالکائو انجام داد جنون آمیز است. فرقی نمی کند که ارتفاع موانع چقدر باشد او همیشه آنها را پشت سر می گذارد. از مدت ها قبل او را می شناسم و می دانم برای بهتر شدن دست به هر کاری می زند. امیدوارم تا مدت ها برای آتلتیکو بازی کند.

روبرتو دی ماتئو، سرمربی ایتالیایی چلسی هم پس از شکست سنگین تیمش گفت: هرگز خودمان را در بازی پیدا نکردیم. شش دقیقه از بازی گذشته بود که عقب افتادیم و پس از 20 دقیقه نتیجه بازی دو بر صفر به سود آنها شده بود. این بسیار ناامید کننده است. آنها بعد از پیش افتادن به خوبی دفاع کردند.