آرشیو یکشنبه ۱۹‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۵۰۴
اقتصاد
۴

بانک مرکزی: سکه هایتان را سریع تر دریافت کنید

بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اجرای تعهدات طرح پیش فروش سکه در سال جاری و پایان یافتن موعد تحویل سکه های پیش فروش شده با سررسید چهار و شش ماهه، از تمامی هموطنانی که موعد تحویل سکه های پیش خریدی آنان فرارسیده اما تاکنون برای دریافت سکه های خود به شعب بانک ملی مراجعه نکرده اند، درخواست می شود در اولین فرصت برای دریافت سکه های خود مراجعه کنند.

براساس این اطلاعیه، پیش خرید کنندگان سکه تا 2 ماه پس از موعد تحویل سکه می توانند به شعب ثبت نام کننده مراجعه و پس از اتمام مدت مزبور باید به سرپرستی امور شعب بانک ملی ایران در استان مورد نظر مراجعه کنند و پس از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و هزینه نگهداری و حفظ اشیای گران بهای امانی که متناسب با مدت زمان تاخیر خواهد بود، سکه های خود را دریافت کنند.

این گزارش می افزاید: به هموطنانی که به جای دریافت سکه، حواله سکه(پته) دریافت کرده اند، یادآوری می شود مدت اعتبار پذیرش حواله ها در تمامی شعب بانک ملی تا پایان سال 1391 بوده و پس از اتمام مدت مزبور حواله های یادشده صرفا در شعب صادرکننده اعتبار دارد. از این رو، به این دسته از افراد توصیه می شود طی ماه های آینده و پیش از پایان امسال برای دریافت سکه های خود به شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند.