آرشیو پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۱۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

خواستگاری از شادی در قسمت سوم «کلاه پهلوی»

قطب الدین صادقی، گوهر خیراندیش، امیرعلی دانایی، نگین محسنی، بهاره کیان افشار، میشل قب، فرتزی کیو و متی بندیکت برخی از بازیگرانی هستند که در قسمت سوم سریال کلاه پهلوی که فرداشب ساعت 22 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود، بازی می کنند.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک در این سریال قطب الدین صادقی نقش تقی زاده را بازی می کند، گوهر خیراندیش ایفاگر نقش خانم مستشارنیاست، بهاره کیان افشار نقش شادی، دختر او را به عهده دارد. امیر علی دانایی هم که تا پایان سریال حضور موثری در ماجراهای کلاه پهلوی دارد، نقش فرخ را بازی می کند. نگین محسنی هم نقش بلانش را بازی می کند که در آینده فرخ تاثیر زیادی دارد.

در خلاصه قسمت سوم کلاه پهلوی چنین آمده است: با فعالیت چهره های سیاسی چون سیمسون بولار، ترگانو و تقی زاده که مشغول برنامه ریزی برای جوانان ایرانی خارج از کشورند، بلانش زیرکانه طرح دوستی نزدیک تری با فرخ می ریزد. از طرفی ترگانو، شادی را برای ازدواج با آلن خواستگاری می کند. ترگانو عموی آلن است و نقش آلن را متی بندیکت بازی می کند. سیمسون بولار و ترگانو دو چهره سیاسی انگلیس هستند که مقدمات کشف حجاب را طراحی و آماده می کنند. همچنین از جمعه شب، پخش برنامه هنگام درنگ بعد از نمایش سریال کلاه پهلوی آغاز می شود. این برنامه به تهیه کنندگی مجید نادری با موضوع بررسی تاریخ معاصر ایران با حضور موسی حقانی، رئیس مرکز مطالعات تاریخ ایران و سیدمصطفی تقوی، عضو هیات علمی دانشگاه روی آنتن می رود.