آرشیو پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۱۸
حوادث
۱۹

دستگیری چند مظنون به سرقت از صرافی اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری چند مظنون به سرقت از صرافی آریانا خبر داد و گفت: سارقان در این سرقت مسلحانه 95 میلیون تومان سرقت کرده اند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم کریمخانی با اشاره به وقوع سرقت مسلحانه از صرافی آریانا در اردبیل و کشته شدن شاگرد مغازه در تاریخ اول مهرماه امسال گفت: در تحقیقاتمان به نتایج خوبی رسیده ایم و امیدواریم بزودی پلیس، متهم به قتل را دستگیر کند. وی ادامه داد: تاکنون در ارتباط با این سرقت مسلحانه چند مظنون دستگیر شده اند که پلیس به دنبال سارقان اصلی است.

انهدام 17 باند فساد

رئیس پلیس استان اردبیل با بیان این که امسال 3 درصد نسبت به سال قبل کاهش وقوع جرایم داریم، افزود: 17 باند فساد کشف و اعضای آن دستگیر شده اند که نسبت به سال قبل 55 درصد کشفیات در این مورد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف و دستگیری اعضای یک باند متخلف نیز خبر داد و افزود: اعضای این باند که مشتریان بانک را به محض خروج از بانک تعقیب می کردند، دستگیر شدند.

یادآور می شود صاحب صرافی در گفت وگو با جام جم اعلام کرده بود در حمله دزدهای مسلح به صرافی و قتل شاگرد مغازه، بیش از 200 میلیون از محل کار وی سرقت شده است.