آرشیو پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۱۸
حوادث
۱۹

سرقت مرموز صندوقچه طلا

در پی سرقت صندوقچه طلاو جواهر یک شهروند تهرانی از خانه اش، همسایه او به عنوان تنها مظنون پرونده به دادسرای ناحیه 2 تهران احضار شد.

به گزارش جام جم، چند روز پیش مرد وکیلی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران، از مردی که همسایه موکلش است به اتهام سرقت طلاو جواهر او شکایت کرد. مرد وکیل گفت: موکلم به دلیل بیماری در خانه بدحال شده بود. همسرش با مراجعه به خانه یکی از همسایه ها از آنها کمک خواست. به این ترتیب موکلم را به کمک خانواده مرد همسایه به بیمارستان منتقل کردند.

وی اضافه کرد: موکلم پیش از بستری شدن گردنبند طلاو همچنین کلید خانه شان را در حضور یکی از پرستاران به مرد همسایه امانت داد تا در غیاب او و همسرش، مراقب خانه آنها باشد. با بستری شدن موکلم در بیمارستان، همسرش هم در بیمارستان ماند. مرد وکیل با اشاره به سرقت طلاها گفت: ساعتی بعد مرد همسایه کلید خانه موکلم را در بیمارستان به همسر او داد و رفت. چند ساعت بعد موکلم از طریق همسرش باخبر می شود گردنبند طلایی که مرد همسایه تحویل گرفته همراه جعبه طلاو جواهرات موجود در خانه که ارزش آنها 50 میلیون تومان بوده، سرقت شده است. موکلم از همسایه اش شاکی است، چرا که کلید خانه در دست او امانت بوده است.

در پی این شکایت، مرد همسایه روز گذشته برای تحقیقات به دادسرا احضار شد و به بازپرس پرونده گفت: همسایه ام دروغ می گوید و من از خانه اش سرقت نکرده ام. روز حادثه با شنیدن صدای کمک خواهی زن همسایه از خانه مان بیرون آمدیم و همراه او به خانه اش رفتیم. دیدم مرد همسایه خودزنی کرده و زخمی است.

وی اضافه کرد: بلافاصله همراه همسرش و خانواده ام مرد زخمی را به بیمارستان منتقل کردیم که او نجات پیدا کرد و هم اکنون هم در بیمارستان بستری است. مرد همسایه گردنبند طلایش را به من نداد تا در خانه اش بگذارم. فقط کلید خانه را به من دادند و خواستند به گلدان ها و پرنده اش رسیدگی کنم. آنها اثاثیه خانه را جمع کرده و کناری گذاشته بودند که به نظر می رسید قصد جابه جایی خانه را دارند. از وجود صندوقچه طلاو جواهر میلیونی بی خبر هستم. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.