آرشیو پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۱۸
ورزش
۱۸

استقلال برد؛ سپاسی صدرنشین شد

هفته دهم لیگ برتر با پیروزی تیم های فولاد، ذوب آهن، فجرسپاسی و استقلال تهران آغاز شد.

در یکی از حساس ترین بازی های دیروز شاگردان امیر قلعه نویی با وجود پذیرفتن گل زودهنگام از میزبان خود صنعت نفت، ارائه گر فوتبالی منسجم بودند و در ادامه با زدن دو گل، سه امتیاز با ارزش را در آبادان به دست آوردند. تک گل صنعت نفت را رسول نویدکیا در دقیقه دو به ثمر رساند و برای استقلال رودریگو توزی و فابیو جانواریو در دقیقه های 35 و 58 گلزنی کردند. استقلالی ها علاوه بر این دو گل، سه بار هم توپ را به تیر دروازه نفت زدند و در چند نوبت دیگر هم دروازه میزبان خود را با خطر جدی مواجه کردند. آبی ها با این پیروزی 16 امتیازی شد و با یک بازی کمتر در مکان ششم جدول ایستاد.

در دیگر بازی دیروز و در اصفهان، ذوب آهن با نتیجه سه بر دو سایپا را شکست داد و با صعود به رده چهاردهم جدول، پرسپولیس را به رده شانزدهم فرستاد. گل های ذوب آهن را سپهر حیدری (12)، فرشاد بهادرانی (17) و مهدی رجب زاده (42) به ثمر رساندند. سجاد شهباززاده (62 و 70) هم هر دو گل نارنجی پوشان را وارد دروازه ذوب آهن کرد.

همزمان با این بازی، فجرسپاسی نیز با یک گل از سد تراکتورسازی گذشت. بابک لطیفی (60) تک گل شاگردان محمود یاوری را به ثمر رساند تا فجر 18 امتیازی شود و به لطف تفاضل گل بهتر و یک بازی بیشتر در مقایسه با نفت تهران به صدر جدول صعود کند.

دیروز یک نتیجه عجیب هم در تهران رقم خورد و تیم پیکان در زمین خود با پنج گل مغلوب فولاد شد. برای شاگردان حسین فرکی، لوسیانو پریرا (13 و 56)، عباس پورخسروانی (60)، ایوب کلانتری(80) و آرش افشین(84) موفق به گلز نی شدند.