آرشیو دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۱
ورزش
۲۲

نخستین برد تاتنهام در اولدترافورد پس از 23 سال

تیم فوتبال تاتنهام که پیش از این در سال 1989 با گلزنی گری لینه کر منچستریونایتد را شکست داده بود، پس از 23 سال یک بار دیگر این تیم را در اولدترافورد شکست داد.

این بازی پنج گل داشت که سهم تیم لندنی سه گل بود. تاتنهامی ها خیلی زود با گل دقیقه دوم فرتنگهن از میزبان پیش افتادند و 30 دقیقه بعد گرت بیل برتری تاتنهام را دو برابر کرد. همه اتفاقات نیمه دوم هم در سه دقیقه خلاصه شد. به طوری که ابتدا نانی در دقیقه 51 دروازه تاتنهام را باز کرد. یک دقیقه بعد کلینت دمپسی گل سوم تاتنهام را به ثمر رساند و بالاخره شی جی کاگاوا در دقیقه 54 بازی را سه بر دو کرد.

یونایتد در صورت پیروزی می توانست به یک امتیازی صدر جدول برسد، اما حالاچهار امتیاز از چلسی که در حساس ترین بازی هفته آرسنال را در امارات دو بر یک شکست داد، عقب افتاد. در دیگر بازی این هفته، لیورپول موفق شد با هت تریک لوئیز سوارز بالاخره نخستین پیروزی خود در رقابت های این فصل را تجربه کند. آنها با نتیجه پنج بر دو نورویچ را در خانه اش درهم کوبیدند.منچسترسیتی نیز در مصاف با فولام، در حالی که از دقیقه 10 با گل ملادن پتریچ از میزبان خود یک بر صفر عقب افتاده بود با گل های سرخیو آگوئرو و ادین ژکو بازی را دو بر یک به سود خود به پایان برد.