آرشیو شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

بعد چهارم در شبکه 4 سیما

مسابقه «بعد چهارم» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجید قره گوزلو از اول آبان هر روز غیر از جمعه ها از شبکه چهار پخش می شود.

مجید قره گوزلو، تهیه کننده و کارگردان مسابقه «بعد چهارم» در این باره به جام جم گفت: این مسابقه زنده عصرگاهی به مدت 30 دقیقه هر روز غیر از جمعه ها از شبکه چهار پخش خواهد شد.

وی افزود: این مسابقه تلفنی است و شامل سوالات ایران شناسی، علمی و فرهنگ و هنر است. سوالات علمی به بخش های محیط زیست، فیزیک و نجوم و پزشکی تقسیم می شود. سوالات ایران شناسی شامل تاریخ، جغرافیا و مردم شناسی و سوالات فرهنگ و هنر شامل سینما، تئاتر، معماری، نقاشی و ادبیات است. قره گوزلو عنوان کرد: طراح این مسابقه مجید سعادت است. سپیده قادری و شهیدی ثالث طراحان سوالات این مسابقه هستند. وی در خاتمه گفت: این مسابقه فقط برای مخاطبان خاص نیست و شرکت کنندگانی که اطلاعات عمومی خوبی داشته باشند، می توانند در این مسابقه شرکت کنند. هنوز مجری «بعد چهارم» مشخص نشده است، اما بزودی انتخاب می شود. مجید قره گوزلو تهیه کنندگی برنامه های «مشاور»، «کیمیا» و... را در کارنامه دارد.

همچنین مخاطبان شبکه چهار می توانند رویدادهای جشنواره فیلم کوتاه را به صورت زنده از این شبکه دنبال کنند.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران از دهم تا شانزدهم مهرماه در تهران و سراسر کشور در حال برگزاری است و شبکه چهار سیما همزمان با برگزاری آن رویدادهای این جشنواره را پوشش می دهد. به گفته مجید اکبرشاهی، تهیه کننده برنامه، این ویژه برنامه در چهار قسمت با اجرای پدرام کریمی به صورت زنده روی آنتن می رود.

اکبرشاهی گفت: برنامه به صورت مستقیم از محل برگزاری جشنواره پخش می شود و سه قسمت از برنامه از پردیس سینمایی ملت و آخرین قسمت برنامه از تالار وحدت، محل برگزاری اختتامیه جشنواره روانه آنتن می شود.