آرشیو شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۵
جامعه
۱۷

حق با شماست

قبولی در شهریور، کارنامه در مهر

رضایی از گنبد: از شهرداری و اداره برق گنبد می خواهم نسبت به آسفالت و روشنایی خیابان روبه روی بنیاد 15خرداد اقدام کنند.

مشعلی از اهواز: کارنامه قبولی شهریورماه فرزند مرا بعد از گذشت ده روز از مهر داده اند و حال هیچ مدرسه ای ایشان را بعد از این مدت ثبت نام نمی کند. باید چکار کنم؟

بازیار از اسلام آباد غرب: برنج خارجی هر روز گران تر و به کیسه ای 40 هزار تومان رسیده است. چرا مسئولان برای رفع این مشکل اقدامی انجام نمی دهند؟

جمعی از شهروندان از تهران: طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره) در تقاطع جیحون به خاطر یک منزل کلنگی نیمه تمام مانده است. از مسئولان شهرداری منطقه می خواهیم با رفع این مانع این طرح نیمه تمام را به اتمام برسانند.

جوابیه: در پی درج پیامی درخصوص اتوبوس های پرسرعت میدان آزادی پایانه خاوران، شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه در جوابیه ای اعلام کرد: برابر بررسی به عمل آمده اتوبوس ها در مبدا و مقصد خط بعد از ساعت 17 به علت ترافیک سنگین معابر و تقاطع ها در نیمه دوم شهریورماه، ورود موتورسیکلت و چرخ دستی به داخل لاین ویژه و وجود چراغ های راهنمایی و همچنین مسدود بودن خیابان مولوی حدفاصل (میدان محمدیه تا تقاطع وحدت اسلامی) تغییر مسیر اتوبوس ها اجباری بوده است.

اما در حال حاضر خیابان مولوی با پیگیری فراوان بازگشایی شده و عوامل راهنمایی نیز با جلوگیری از ورود وسایل نقلیه شخصی به داخل لاین ویژه باعث افزایش سرعت اتوبوس ها شده اند.