آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

60 درصد شرکت کنندگان این دوره از جشنواره را مخاطبان غیر تهرانی تشکیل می دهند

جشنواره رادیویی جوانه در راه بین المللی شدن

مدیر شبکه رادیویی جوان گفت: سومین دوره جشنواره جوانه سال آینده با مشارکت دیگر کشورها و به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.

بهنام احمدپور مبارکه روز یکشنبه در نشستی با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: قرار است در زمان برپایی اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه در کره جنوبی، بازاریابی و تبلیغات لازم برای معرفی این جشنواره به کشورهای عضو انجام شود. مدیر رادیو جوان سی ام مهر را زمان برگزاری اختتامیه دومین دوره جشنواره رادیویی جوانه اعلام کرد و گفت: هرچند در دوره دوم تغییراتی در بخش های مختلف جشنواره صورت گرفت و بخش های عکس، کاریکاتور و آثار خلاقه به ترتیب جای خود را به متن رادیویی، نقد و وبلاگ دادند، اما بر حجم آثار ارسالی به این جشنواره افزوده شده است.

وی برنامه سازی، آنونس، موسیقی، مستند، شعر، داستانک، ایده برنامه، مقاله، متن، نقد و وبلاگ را به عنوان بخش های مختلف جشنواره معرفی کرد و افزود: در مجموع 11 هزار و 276 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

احمدپور با اشاره به این که جشنواره جوانه ویژه شنوندگان رادیویی و برنامه سازان 3کرد: برنامه هایی که در دوره نخست جشنواره به دبیرخانه رسید، در برنامه ای که روزهای پنجشنبه از رادیو جوان پخش می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیر شبکه رادیویی جوان با ارائه آماری درباره شرکت کنندگان دوره دوم جشنواره جوانه گفت: 60 درصد شرکت کنندگان این دوره را مخاطبان غیر تهرانی تشکیل می دهند و در نهایت قرار است 45 نفر در بخش های مختلف برگزیده شوند، ضمن آن که به پنج جوان برتر در بخش های علمی، قرآنی، ورزشی، فرهنگی و کارآفرینی جوایزی اهدا می شود.