آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۷
حوادث
۱۹

«معجون جلب محبت» مرد را مسموم کرد

مردی که در دادگاه خانواده تقاضای طلاق کرده بود، گفت: از همان ابتدای زندگی، همسرم خیلی به خرافات اعتقاد داشت و همیشه کوچک ترین حوادث خوب و بد زندگی را به امور ماوراءالطبیعه نسبت می داد.

به گزارش ایسنا، این مرد در حضور قاضی دادگاه ادامه داد: دور تا دور خانه ما پر است از دندان شغال و ناخن گرگ و لاک لاک پشت و انواع ورد که همسرم برای هر یک از آنها پول زیادی پرداخت کرده است. وی اظهار کرد: همسرم مرتبا دست به کارهای عجیب و غریب می زند، حتی یک بار عمه ام را که به مهمانی ما آمده بود، جن خطاب کرد و مرتبا دور سرش با دست کارهای خنده آور و عجیب انجام می داد.مرد با عصبانیت ادامه داد: یک روز وقتی برای صرف ناهار به خانه آمدم، بشدت بدحال شدم و چند روزی در بیمارستان بستری شدم. پزشکان علت بیماری ام را خوردن یک گیاه سمی عنوان کردند. پس از پرس و جو از همسرم متوجه شدم که او برای جلب محبت من، دست به این کار زده و مقداری گیاه دارویی همراه چند برگ از یک گیاه سمی را از یک دعانویس خریده و در غذای من ریخته است. باور کنید ادامه زندگی با این خانم برای من غیرممکن است، چون امنیت جانی ندارم.

زن نیز که در دادگاه حضور داشت، در پاسخ به اظهارات شوهرش گفت: هدف اصلی من از این کارها جلب توجه همسرم بوده است، بنابراین با مشورت یکی از دوستان، معجون جلب محبت تهیه کردم و داخل غذای همسرم ریختم که باعث مسمومیت او شد.قاضی دادگاه خطاب به زن گفت: آنچه به عنوان جادو و معجون های جلب محبت به فروش می رسد، فریبی بیش نیست که از سوی عده ای سودجو عنوان می شود، اعتقاد به خرافات پوچ و باطل است و در آموزه های مذهبی ما هیچ جایگاهی ندارد.

در پایان جلسه دادگاه، قاضی پرونده را به مشاوره خانواده برای ارشاد زوجین ارسال کرد و مقرر شد زوج نیز دست از لجبازی برای طلاق بردارند.