آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۷
جامعه
۱۷

توزیع کارت آزمون زبان تولیمو از فردا

کارت ورود به جلسه هفتاد و یکمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo: E-A2012) از روز سه شنبه، هجدهم مهر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با ایرنا افزود: کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون از طریق سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود تا داوطلبان شرکت کننده در آزمون بتوانند با وارد کردن اطلاعات شامل شماره پرونده و کد رهگیری یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی خود نسبت به چاپ آن اقدام کنند.

حسین توکلی درمورد چگونگی رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تولیمو توضیح داد: چنانچه داوطلبان شرکت کننده در آزمون هرگونه اشکالی در کارت ورود به جلسه آزمون خود مشاهده کنند، می توانند از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 16 روز چهارشنبه، نوزدهم مهر با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص آزمون تولیمو مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند. به گفته وی، باجه رفع نقص آزمون تولیمو در دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش به نشانی تهران، خیابان انقلاب، ضلع شمال غربی میدان فردوسی، کوچه شاهرود مستقر خواهد بود.توکلی از داوطلبان خواست درصورت داشتن هرگونه سوال و ابهام با شماره تلفن های 88923595 و 88923599 تماس گرفته و پرسش های خود را با کارشناسان واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات مطرح کرده و از مراجعه حضوری به سازمان سنجش خودداری کنند. هفتاد و یکمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته روز پنجشنبه، بیستم مهر منحصرا در شهر تهران برگزار خواهد شد.