آرشیو سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

حافظ خوانی در «خاطرات مرد ناتمام»

سریال «خاطرات مرد ناتمام» به کارگردانی صادق کرمیار برای شبکه یک تولید می شود. موسیقی تیتراژ این سریال با الهام از شعرحافظ ساخته می شود و بهزاد عبدی مشغول ساخت موسیقی آن است. محسن علی اکبری، تهیه کننده سریال «خاطرات مرد ناتمام» به جام جم گفت: موسیقی این سریال اصیل سنتی است و شعر تیتراژ آن نیز برگرفته از شعری از حافظ خواهد بود. مونتاژ و صداگذاری این سریال در حال انجام است و بهزاد عبدی مشغول ساخت موسیقی آن است.

داستان «خاطرات مرد ناتمام» در سال های حکومت رضاشاه و دهه 30 اتفاق می افتد. داستان این مجموعه مربوط به سال های 1327 تا 1332 و تلاش همایون پورسیناست که قصد سفر به خارج از کشور را دارد و در این حین خاطرات پدر بزرگش را که به تازگی فوت کرده و او نیز همایون نام داشته می خواند. همایون (پدر بزرگ) که در فرانسه داروسازی خوانده و به ایران بازگشته درصدد تاسیس لابراتوار و تولید داروی کزاز برای مردم کشورش است، اما سفارت انگلیس و شهربانی حکومت شاه، همین مقدار خدمت را هم نمی توانند ببینند و در مسیر او سنگ اندازی می کنند.

امین زندگانی (در نقش دکتر داروسازی به نام همایون که پسر رکن الدین عطار است)، سروش صحت (در نقش روزنامه نگاری که روزنامه جهان امروز را منتشر می کند)، محمدرضا داوودنژاد (در نقش رضا طلاکه قهوه خانه دار است)، مهرداد ضیایی، مهوش صبرکن، داوود فتحعلی بیگی، سیامک صفری، شهزاد صفوی، مجید سعیدی، امیرحسین مدرس، مهشیدحبیبی، آزاده شمس، وحید حیدری، صفر کشکولی، حمید بهرامی فواد، مونیا جمال پور، نسترن هاشمی، فرانک کلانتر، وحید الهویی، هومن ستوده، اتابک نادری، همایون حسینیان، مسعود سخایی، محمود بیاتی، رژان تقی زاده، جلال پیشواییان و سارا خوئینی ها دیگر بازیگران اصلی پروژه هستند.

سریال خاطرات مرد ناتمام در 26 قسمت 45 دقیقه ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک ساخته شده و پیش بینی می شود بهمن ماه از این شبکه پخش شود.