آرشیو چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۹۷
صفحه اول
۱
اخبار ایران

آیا منظور رئیس جمهور اینجا نیست؟

آقای شهردار! صدها درخت این بلوار چه شد؟

شهرداری تهران که در چند سال اخیر صدها اصله درخت را به بهانه های مختلف قطع و نابود کرده، این روزها مدعی است که ما منظور رئیس جمهور را متوجه نمی شویم!

امتداد بلوار دانشجو در ولنجک مکانی است که حدود دو ماه قبل مملو از درختانی بود که طول و عرض یک مسیر چندصد متری را پوشانده بودند. اما عوامل شهرداری تهران این مکان را آسفالت و تبدیل به پارکینگ کرده اند!

افرادی که دو ماه قبل گذرشان به بلوار دانشجوی ولنجک افتاده باشد قطعا به یاد می آورند که در امتداد این بلوار صدها درخت قرار داشت و البته شهروندانی که یک ماه قبل مجددا از آن مسیر عبور کرده باشند حتما از غیب شدن ناگهانی این درختان متعجب شده اند.

نکته قابل توجه در بلوار دانشجو این است که ماشین آلاتی که جای درختان را آسفالت کرده اند همچنان در محل حضور دارند. حال سوال اینجاست که آقای شهردار! درختان این بلوار چگونه و با کدام توجیه ناگهان غیب شده اند؟ آیا این فاجعه کار مجموعه تحت امر شما نیست؟ آیا باز هم خواهید پرسید که: «منظور رئیس جمهور از خیابانی که درختانش ناپدید و قطع شدند کجاست؟» نشانی و آدرس واضح تر از این می خواهید؟ یادداشت کنید: «منطقه یک شهرداری تهران؛ ولنجک، میدان شهریاری، از ابتدای بلوار دانشجو تا صدها متر جلوتر!»

یک مقام شهرداری: آدرس را یادداشت کردم!

درباره قطع صدها درخت در بلوار دانشجوی ولنجک با علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران تماس گرفتیم که وی گفت: من آدرس را یادداشت کردم. الآن می فرستم بازدید کنند.