آرشیو چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۹۷
دین و اندیشه
۱۲

استقبال از نرم افزارهای شهیدان آوینی و همت در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

نرم افزارهای چند رسانه ای شهیدان آوینی و همت پرفروش ترین نرم افزارهای چند رسانه ای حوزه ایثار و شهادت در ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال می باشد که توسط نشر الکترونیکی شاهد بنیاد شهید عرضه شده است.

نرم افزار چند رسانه ای سیدشهیدان اهل قلم مجموعه ای از اطلاعات شهید آوینی شامل 1200 صفحه متن، 138 تصویر، 31 سند، 500 دقیقه صوت و 235 دقیقه فیلم می باشد. همچنین نرم افزار شهید حاج ابراهیم همت که جزو پرفروش ترین نرم افزارهای چند رسانه ای حوزه ایثار و شهادت است حاوی حدود 1400 صفحه متن، 170 تصویر و سند، 360 دقیقه صوت و 85 دقیقه فیلم است که به صورت کاملا دسته بندی شده با قابلیت جست وجو بر روی تمامی متون در اختیار می باشد. نرم افزار شهید سیدمجتبی هاشمی پس از دو نرم افزار فوق در رتبه بعدی پرفروش ترین های حوزه ایثار و شهادت نمایشگاه رسانه های دیجیتال می باشد که شامل 200 صفحه متن، 552 قطعه عکس، 1092 دقیقه فیلم و 63 دقیقه صوت با قابلیت جست وجو بر روی متون از سوی نشر شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران عرضه شده است. شایان ذکر است بنیاد شهید و امور ایثارگران با 104 اثر چند رسانه ای در نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور دارد.

برای نخستین بار خادمان حضرت عبدالعظیم(ع) به رقابت قرآنی می پردازند

نخستین دوره مسابقات قرآنی ویژه خادمان، شاغلان و خانواده های پرسنل آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.این مسابقه که به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انس و الفت بیشتر با کلام نورانی خداوند متعال بنا شده است، در یک روز و در دو بخش کتبی و شفاهی 28 مهر ماه در تالار شیخ صدوق، واقع در آستان مقدسه برگزار خواهد شد.