آرشیو چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۹۷
حوادث امروز
۲۴

5 روز پس از اجرای توطئه مادر این کودک و خواستگارش صورت گرفت

زنده ماندن معجزه آسای پسربچه در عمق 45 متری چاه

گروه شوک: پسر خردسال در دنیای بی عاطفه مادرش به عمق 45 متری چاهی انداخته شد تا به کام مرگ فرو رود.

5 روز نگذشته بود که پلیس خود را به بالای سر چاه رساند و وقتی پسربچه زنده بیرون کشانده شد، همه شگفت زده شدند.

مادر این کودک دستور داده بود تا مرد مورد علاقه اش در ازای ازدواج با وی بچه را داخل چاه بیندازد تا کشته شود.

به گزارش پلیس، سرهنگ محمد پرتوی رئیس پلیس نجف آباد در بیان این ماجرای دهشتناک گفت: با گم شدن کودکی و ادعاهای مادرش تیمی از پلیس آگاهی وارد عمل شد تا پرده از سرنوشت این بچه بردارد.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مادر این کودک از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده و به خاطر اختلافات شدید با پدر کودک از وی جدا شده است.

این مقام مسئول با بیان این که مادر کودک در بازجویی ها حاضر به بیان واقعیت نشد، گفت: ماموران به دنبال شواهد و مدارک دیگری در این پرونده رفتند که در بررسی های بیشتر متوجه شدند در شب گم شدن کودک مردی به نام «حسین» که قرار بود با مادر کودک ازدواج کند، به خانه آنها رفته است.

رئیس پلیس نجف آباد تصریح کرد: ماموران با این سرنخ حسین را در محل کارش دستگیرکردند که وی در تحقیقات گفت: با دستور مادر کودک و وعده هایی که در خصوص ازدواج با وی داده بود، بچه اش را داخل چاهی در حوالی باغات شهر انداخته است.

سرهنگ پرتوی خاطرنشان کرد: با اعترافات هولناک این مرد، ماموران بلافاصله به محل رفته و پس از شناسایی چاهی با عمق 45 متر هنگامی که از وجود کودک در درون چاه مطمئن شدند، با همکاری امدادگران آتش نشانی پسر خردسال به نام «مهدی» را که به مدت 5 شبانه روز درون چاه قرار داشت، به صورت معجزه آسایی در کمال سلامت از چاه بیرون آوردند.