آرشیو چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۹۷
ورزشی
۲۵

کاسیاس: من رونالدو را انتخاب می کنم

با درخشش کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در ال کلاسیکوی اخیر بار دیگر این سوال در ذهن فوتبال دوستان به وجود آمده که کدام یک از این دو ستاره شایسته کسب توپ طلای فوتبال جهان هستند. با این حال ایکر کاسیاس کاپیتان رئال مادرید دیروز به ستایش از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیمش پرداخت و او را شایسته کسب توپ طلای فوتبال جهان دانست. کاسیاس که در دیدار یکشنبه شب دو بار دروازه خود را توسط لیونل مسی باز شده دید، گفت: اگر قرار باشد بین مسی و رونالدو دست به انتخاب بزنم رونالدو را بر می گزینم. او گل های زیادی برای تیم ما به ثمر رسانده است. گذشته از این بیشتر وقتم را با او سپری می کنم و با هم تمرین می کنیم. وی درباره نتایج ضعیف این تیم در بازی های آغازین فصل گفت: متاسفانه شروع بسیار بدی داشتیم و فاصله ما با بارسلونا صدرنشین بسیار زیاد شده است.

«اگه رو» از دامادی مارادونا استعفا کرد!

سرخیو اگه رو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی از همسرش که دختر دیه گو مارادونا است، جدا شد و به این ترتیب از دامادی کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین استعفا کرد!

رسانه های آرژانتین اعلام کرده اند اگه رو با «دلما وجیانا» به مشکل برخورده و زندگی مشترک شان از هم پاشیده و از هم جدا شده اند.