آرشیو دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۳۳
ورزش
۱۸

تکواندو با «بی باک» به استقبال جام جهانی رفت

در آستانه رقابت های جام جهانی تکواندو، مهدی بی باک قهرمان پرافتخار سال های نه چندان دور تیم ملی به کادرفنی اضافه شد، امری که بی باک آن را فرصت ارزشمندی برای انتقال تجربیاتش به ملی پوشان می داند.

پس از آن که تیم ملی تکواندو در بازی های المپیک نتوانست انتظارها را برآورده کند، فدراسیون در صدد تقویت کادرفنی تیم برآمد و در این راستا سرانجام دیروز خبر رسید مهدی بی باک به عضویت کادرفنی درآمده است و در رقابت های پیش رو از جمله جام جهانی آروبا(سوم آذرماه) در کنار فریبرز عسگری (سرمربی) و علی محمد بسحاق(مربی بدنساز) کار هدایت ملی پوشان را بر عهده خواهد داشت.

بی باک درباره روند بر عهده گرفتن این مسئولیت گفت: پس از برگزاری چند جلسه با مسئولان فدراسیون در نهایت در این رابطه به جمع بندی نهایی رسیدیم و از دیروز(یکشنبه) به عنوان مربی در تمرین تیم ملی حضور پیدا کردم. خوشحالم پس از سال ها حضور در تیم ملی حالااین فرصت به وجود آمده است که تجربیاتم را در اختیار ملی پوشان بگذارم و امیدوارم بتوانم در راه موفقیت تیم مثمرثمر باشم.

وی با اشاره به مصدومیت تنی چند از ملی پوشان در گفت وگو با ایرنا، افزود: ما تیم خوبی داریم، اما متاسفانه تعدادی از ورزشکاران آسیب دیده هستند و زمان کمی نیز تا آغاز جام جهانی تکواندو داریم که باید برای رسیدن به بهترین شرایط، برنامه ریزی کنیم؛ چرا که هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی در پیکارهای جام جهانی است.