آرشیو چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۵۲۱
ورزشی
۱۵

پیشخوان

اکیپ

روزنامه اکیپ با اشاره به بازی شب گذشته تیم های فرانسه و اسپانیا نوشته است: «به دنبال یک سوءتفاهم». این روزنامه فرانسوی در ادامه نوشته است: «آبی ها، امروز عصر در مادرید مقابل اسپانیا نباید امتیاز از دست دهند. اسپانیا قهرمان جهان است و دو دوره قهرمان اروپا شده و مسلما برای فرانسه بازی خیلی سختی خواهد بود.»

رکورد

روزنامه رکورد پرتغال با اشاره به ورود کریس رونالدو به باشگاه صدتایی ها نوشته است: «100 دلیل برای برد». رکورد در توضیح تیترش نوشته است: «رونالدو در صدمین بازی ملی اش حق اشتباه ندارد.» این روزنامه در ادامه نوشته: «پائلو بنتو به برد و کاپیتانش ایمان دارد و می گوید رونالدو همه رکورد ها را خواهد شکست.»

مارکا

روزنامه مارکا با اشاره به بازی دیشب تیم های فرانسه و اسپانیا، نوشته است: «بزرگ ترین بازی دنیا» مارکا در توضیح تیترش نوشته: «اسپانیا و برزیل برای گرفتن بلیت برزیل مقابل هم بازی خواهند کرد.» این روزنامه در ادامه و از قول دل بوسکه، سرمربی لاروخا نوشته است: «این بازی مثل بازی های جام حذفی می ماند.»

موندو دیپورتیوو

روزنامه موندو دیپورتیوو در شماره روز گذشته خود یک مصاحبه اختصاصی با ژاوی هرناندز انجام داده است و از قول او نوشته: «لالیگا خیلی خوب ما را آماده نگه داشته است.»

ژاوی در ادامه و درباره توپ طلاگفته است: «اگر بخواهیم بهترین بازیکن را انتخاب کنیم، آن یک نفر مسی است.»