آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۳۷
صفحه اول
۱

رزمایش الی بیت المقدس دیروز پایان یافت

رزمایش گردان های واکنش سریع بسیج در تهران

بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس سپاه حضرت محمد(ص) در سومین و آخرین مرحله از این رزمایش، دیروز با تجمع در میدان فلسطین، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، بسیجیان حاضر در تجمع اعتراض آمیز دیروز در بیانیه خود تاکید کردند: توهین به پیامبر گرامی اسلام، حرکتی برنامه ریزی شده و حلقه ای از زنجیره شوم اسلام هراسی و اسلام ستیزی دشمن پس از اوجگیری بیداری اسلامی است و خروش همگانی و یکپارچه مسلمانان در کشورهای اسلامی و غیراسلامی و انزجار پیروان ادیان گوناگون نشان داد که استکبار و صهیونیسم همچنان در محاسبات ناقص خود راه را اشتباه می پیمایند.

اجتماع کنندگان در این بیانیه تاکید کردند: از گرایش روز افزون مردم جهان به تعالیم و رسالت پیامبر خاتم(ص) که خود موجب آشفتگی و سراسیمه شدن دشمنان اسلام شده است، قویا حمایت می کنیم. در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما دولت آمریکا و صهیونیسم جهانی را متهم ردیف اول این خباثت می دانیم و اعلام می کنیم، اگر مسببان این جنایت را به مجازات نرسانند، خود باید منتظر عذاب الهی و شعله های خشم مسلمانان جهان باشند. شرکت کنندگان در این تجمع از همه مسلمانان بویژه علمای جهان اسلام خواستند موضوع محاکمه عاملان اصلی این جنایت بزرگ را در محاکم بین المللی با جدیت دنبال کنند. در این رزمایش برنامه هایی از قبیل عملیات آرام سازی، برخورد با اغتشاشگران، پاکسازی منطقه، عملیات رهایی گروگان و رژه موتوری برگزار شد.

گردان های واکنش سریع بسیج نیز روز پنجشنبه در قالب رزمایش «الی بیت المقدس» توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.