آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۳۷
حوادث
۱۹

عامل قتل 3 نفر بار دیگر دستگیر شد

مرد جنایتکار که در جریان درگیری مسلحانه سه نفر را به قتل رسانده و از زندان گریخته بود، با تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مهر، چندی قبل ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان از مخفی شدن قاتلی خطرناک در این استان اطلاع یافتند. بررسی ها نشان داد مرد جنایتکار به نام بهزاد سال 83 در جریان یک درگیری مسلحانه سه نفر را در یکی از استان های غربی کشور به قتل رسانده و متواری شده بود. کارآگاهان پلیس پس از این جنایت تحقیقات گسترده ای را آغاز و سال 88 او را در مخفیگاهش دستگیر کردند. مرد جنایتکار چند روز پس از دستگیری موفق به فرار از زندان شد.

تحقیقات برای شناسایی قاتل فراری ادامه داشت تا این که ماموران در بررسی های خود دریافتند، بهزاد پس از فرار به استان اصفهان آمده و زندگی مخفیانه ای را با هویت جعلی در این استان آغاز کرده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنائی پلیس آگاهی اصفهان، تجسس گسترده ای را برای شناسایی مخفیگاه بهزاد آغاز کرده و دریافتند او با هویت جعلی سیامک در شاهین شهر اصفهان زندگی می کند. با توجه به مسلح بودن مرد جنایتکار، ماموران مخفیگاه او را زیر نظر گرفته و بهزاد را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند. سرهنگ حسین حسین زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: قاتل فراری پس از دستگیری در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان محل جنایت قرار گرفت.