آرشیو چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۴۱
فرهنگ و هنر
۵

کیانیان این روزها پرکارتر از همیشه

رضا کیانیان، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون که این روزها سریال «کلاه پهلوی» را روی آنتن صدا و سیما دارد، از امروز با سری جدید مجموعه «قلب یخی» به شبکه نمایش خانگی می آید و البته از پنجم آبان هم آثار تجسمی اش را در قالب یک نمایشگاه گروهی به نمایش درمی آورد.

این بازیگر که آخرین حضورش در فیلم سینمایی «هیچ کس، هیچ کجا» بود، درباره کم کاری اش در سینما به مهر گفت: من تا بازی در کاری را به اتمام نرسانم، سر کار دیگری نخواهم رفت. در ضمن در سینما توسط فیلمسازان مطرح چندان کاری ساخته نشده که بتوانم در آن حضور داشته باشم، وگرنه پیشنهادهای سینمایی همیشه بوده و خواهد بود.

وی درباره فعالیت های دیگرش در عرصه هنر، خاطرنشان کرد: قرار است از جمعه پنجم آبان نمایشگاهی گروهی شامل عکس، نقاشی و مجسمه در گالری فین برگزار شود که دو کار از من نیز در آن حضور خواهد داشت. نمایشگاه به احتمال زیاد در ده روز برپا خواهد بود.

کیانیان با اشاره به حضورش در فصل سوم سریال «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم، گفت: من در کارهایم سعی کرده ام انتخاب هایی داشته باشم که تماشاگر زمانی که به تماشای آن می نشیند، نتواند آن را حدس بزند. این کار هم فکر می کنم از چنین ویژگی بهره برده است.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که آیا در فیلمی بازی کرده که در جشنواره فجر امسال به نمایش درآید، توضیح داد: با فیلم «هیچ کجا هیچ کس» ساخته ابراهیم شیبانی در جشنواره امسال حضور خواهم داشت. البته این کاری است که سال گذشته فیلمبرداری آن انجام شد.