آرشیو یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۴۴
ورزش
۱۸

مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال گهر شد

پس از آن که پرویز مظلومی از هدایت تیم فوتبال استیل آذین گهر انصراف داد، محمد مایلی کهن رسما به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

رضا آیت الله زاده، مدیرعامل باشگاه استیل آذین گهر در خصوص دلایل انتخاب مایلی کهن به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال گهر گفت: ما برای هدایت تیم استیل آذین گهر با مهدی تارتار، پرویز مظلومی، حمید استیلی و محمد مایلی کهن مذاکراتی را انجام دادیم که در نهایت مذاکرات ما با مایلی کهن به نتیجه نهایی رسید. جمع بندی ما این بود که مایلی کهن از نظر فنی و اخلاقی می تواند در گهر بسیار تاثیر گذار بوده و کمک زیادی به تیم ما در ادامه رقابت های لیگ برتر کند.

مدیرعامل باشگاه استیل آذین گهر با تاکید بر این که در خصوص مسائل فنی تیم به مایلی کهن اختیار تام داده ایم، افزود: ما مطمئنیم که این مربی می تواند گهر را از بحران فعلی که تیم گرفتار آن است، خارج کند.

محمد مایلی کهن پس از معارفه خود به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استیل آذین گهر گفت: با مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم و خیلی ساده و راحت قرار شد من در خدمت این تیم باشم. کار، فوق العاده سخت است و برای آن که کار راحت شود همه باید از تیم حمایت کنند. من هم تمام توانم را می گذارم تا مانع از سقوط این تیم شوم.

مایلی کهن درباره بازی حساس روز دوشنبه مقابل استقلال نیز گفت: بهتر است در مورد این مسائل از آقای پورمند بپرسید. من به احتمال زیاد در دیدار با استقلال روی نیمکت نمی نشینم، زیرا اشراف لازم را نسبت به تیم ندارم.

با استقلال در آزادی بازی نمی کنیم!

مسئولان باشگاه استیل آذین گهر اعلام کردند به دلیل این که در بازی روز دوشنبه با استقلال میزبان هستند فقط در ورزشگاه تختی تهران مقابل آبی ها بازی خواهند کرد و حاضر نیستند در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال بروند.

این درحالی است که سازمان لیگ پیش از این مکان بازی دو تیم استقلال و گهر را ورزشگاه آزادی اعلام کرده بود. حال باید دید سازمان لیگ با این درخواست گهری ها موافقت خواهد کرد یا خیر؟ البته دبیر سازمان لیگ احتمال برگزاری بازی در آزادی را بیشتر دانست.