آرشیو سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱، شماره ۵۲۱۴
ورزشی
۲۵

حدادی: مگر بسکتبال از فوتبال چه کم دارد؟

لژیونر مشهور بسکتبال ایران معتقد است با اینکه ایران در این ورزش دانشگاهی بهترین استعدادها و پتانسیل ها را دارد اما مورد بی مهری مسئولان ورزشی قرار گرفته است.

حامد حدادی که در NBA لیک پرستاره بسکتبال امریکا بازی می کند دیروز گفت: روزی را به یاد دارم که مسئولان ورزشی ایران به ما قول یک سالن استاندارد و بین المللی دادند اما هیچ کس به حرفش عمل نکرد.

سالن بسکتبال آزادی دیگر توان ندارد. همه تیم های ملی در آن تمرین می کنند، اما نمی دانم چرا مسئولان به فکر نیستند.

تیم ملی در کاپ آسیا که واقعا در سطح جام ملت ها بود با زحمات فراوان بازیکنان قهرمان شد، اما کسی از این بازیکنان تشکر کرد که انگیزه شان حفظ شود؟ مگر این تیم چه می خواهد؟

«سنتر» ایرانی تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز امریکا افزود: آرزو دارم در ایران و مقابل چشم هواداران عناوین قهرمانی را جشن بگیرم، اما در این مدت این اتفاق نیفتاده است.

همیشه غریبانه عازم رقابت هایی شدیم و در سخت ترین شرایط می خواستیم کاپ قهرمانی را بالای سر ببریم. هم اکنون شرایط والیبال بهتر شده و به والیبالیست ها می رسند و تنها بسکتبال دور از نظر مسئولان مانده است.

حدادی که دل پری داشت در ادامه افزود: مسئولان می گویند پول ندارند پس چرا اینگونه به فوتبال می رسند. مگر ما چه چیزی از این رشته کم داریم؟