آرشیو چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۵۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

در سریال «میلیاردر» محمدرضا شریفی نیا، مجید مظفری و عاطفه رضوی نقش های اصلی را بازی می کنند

«سامان گوران» در شبکه یک بهادر می شود

پخش سریال تلویزیونی «میلیاردر» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده بزودی از شبکه یک سیما آغاز می شود.

عوامل سریال تلویزیونی «میلیاردر» چند روزی است که در خانه خسرو با بازی رامین راستاد مشغول تصویربرداری هستند. خسرو، مردی دوست باز و بیکار است و همین باعث می شود تا همسرش شیرین (آرام جعفری) از خانه قهر کند، اما دوستان خسرو همچنان به خانه اش رفت و آمد دارند و...

داستان سریال 50 قسمتی میلیاردر درباره پسری به نام بهادر (سامان گوران) است که برای پیدا کردن کار به هر دری می زند تا این که در شرکتی بزرگ و خانوادگی استخدام می شود. در این شرکت همه اهل زد و بند هستند و اغلب از جایگاهشان سوءاستفاده می کنند. بهادر ساده دل ناخواسته با خیلی از این افراد درمی افتد که ماجراهای طنز زیبایی را به همراه دارد.

سامان گوران را پیش از این در نقش فردوسی پور در مجموعه خنده بازار دیده ایم. علی پیردوست در نقش دایی هوشنگ، زهیر یاری در نقش بهمن، سحر زکریا در نقش آذر خواهر بهمن و دختر فرجام، محمدرضا شریفی نیا در نقش فرجام رئیس شرکت، عاطفه رضوی در نقش سیمین زن فرجام، علیرضا کمالی نژاد در نقش منصور داماد فرجام، نیما شاهرخ در نقش تیرداد پسر بزرگ، مجید مظفری در نقش ولی پدر بهادر، آرام جعفری در نقش شیرین خواهر بهادر، رامین راستاد در نقش خسرو داماد و فریبا نادری در نقش خانم قدیم منشی شرکت، از بازیگران سریال میلیاردر هستند.

مجموعه میلیاردر در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک به تهیه کنندگی رامین عباسی زاده تولید می شود و قرار است به صورت شبانه روی آنتن برود.