آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۵۷
ورزش
۱۸

دیروز یک تیم تهدید به کناره گیری و یک تیم اعلام حضور کرد

آغاز لیگ کشتی با جمع و تفریق تیم ها

هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد در شرایطی عصر امروز با برگزاری دو دیدار آغاز می شود که آمد و شد تیم ها، حرف اول و آخر این رقابت ها را می زند.

لیگ برتر کشتی که بنا بود با حضور 9 تیم آغاز شود به دلیل انصراف برخی تیم ها در حالی از امروز آغاز می شود که در دو مسابقه اعلامی پرسپولیس جویبار میزبان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار است و گاز مازندران هم در اصفهان رو در روی فولاد ماهان سپاهان قرار می گیرد.

فدراسیون کشتی در شرایطی اعلام کرد که دیدار تیم های صدرای زیر آب با سایپای شمال و داماش صدرای بابل با شهدای ساری به تعویق افتاد که پس از انصراف تیم های موسسه مالی اعتباری فردوسی مازندران و اکسیر بروجرد از رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد، دیروز غلامرضا محمدی سرمربی تیم پرسپولیس جویبار هم در اعتراض به رای کمیته انضباطی فدراسیون کشتی مبنی بر پیوستن بهنام احسان پور آزادکار وزن 60 کیلوگرم به تیم موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار، تهدید به کناره گیری پرسپولیسی ها از لیگ کرد!

در این بین عباس نمازیان، رئیس کمیته لیگ کشتی دلیل تعویق دو مسابقه را انصراف دیرهنگام تیم موسسه مالی و اعتباری فردوسی مازندران و درخواست تیم سایپای شمال دانست و گفت: هنوز احتمال اضافه شدن یک تیم دیگر به رقابت ها وجود دارد تا این مسابقات در دو گروه چهار تیمی برگزار شود!

دقایقی پس از این اظهار نظر نمازیان، از فدراسیون کشتی خبر رسید تیم شهدای ساری به عنوان هشتمین تیم برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد به طور رسمی اعلام آمادگی کرد و جایگزین تیم موسسه مالی و اعتباری فردوسی شد. به این ترتیب تیم شهدای ساری در گروه دوم این رقابت ها با تیم های صدرای داماش بابل، فولاد ماهان سپاهان اصفهان و گاز مازندران هم گروه شد.