آرشیو پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۵۹
فرهنگ و هنر
۵

محمد اصفهانی: نام مبارک امام حسین(ع) این آلبوم را به اوج می برد

«ساقی سرمست» رونمایی شد

آلبوم عاشورایی ساقی سرمست، ساخته آریا عظیمی نژاد از آهنگسازان جوان کشورمان که در آن مداحی های محمدعلی کریم خانی، مداح اهل بیت هم وجود دارد روز گذشته با حضور محمد اصفهانی در موزه امام علی(ع) رونمایی شد.

اصفهانی در این مراسم طی سخنانی گفت: نام مبارک امام حسین(ع) که بر تارک اثر موسیقایی «ساقی سرمست» می درخشد، این اثر هنری را با خود به اوج می برد.

به گزارش مهر، این هنرمند عرصه موسیقی و خواننده کشورمان افزود: آلبوم ساقی سرمست، کاری است مشترک از دوستان هنرمندم و مداح اهل بیت محمد علی کریم خانی و موسیقیدان معنا گرا آریا عظیمی نژاد که در گذر ماه ها و از پس چرخش چند محرم گرد آمده است.

اصفهانی گفت: صدای منحصر به فرد کریم خانی در دهه پنجم زندگی اش و بدعت گرایی آریا عظیمی نژاد در تصنیف مجموعه حاضر، هر یک به وسعتی درخور توجه و تامل است و سرانجام نام مبارک بزرگمرد تاریخ عشق و ایثار امام حسین(ع) که بر تارک این اثر می درخشد، همه چیز را باخود به اوج می برد.

گفتنی است، این آلبوم در قالب 12 قطعه حاوی اشعاری با مضامین عاشورایی و به زبان فارسی و ترکی روانه بازار شده است و آریا عظیمی نژاد علاوه بر ساخت موسیقی برای فیلم های مختلف، موسیقی چند سریال معروف تلویزیونی را هم ساخته که ازجمله معروف ترین آنها موسیقی سریال پایتخت است.