آرشیو پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۵۹
حوادث
۱۹

حمله سارق زورگو به زن تنها

رئیس کلانتری 103 گاندی از دستگیری یک سارق زورگیر در محدوده شمال تهران خبر داد و گفت: این سارق سعی داشت از یک زن در خیابان زورگیری کند که با حضور بموقع شهروندان و پلیس بازداشت شد.

به گزارش مهر، سرهنگ رضا بستو دراین باره گفت: دیروز یکی از شهروندان تهرانی در حال تردد در محدوده بزرگراه حقانی بود که ناگهان یک سارق زورگیر به وی حمله کرد و با تهدید سلاح سرد، قصد زورگیری از او را داشت.

وی افزود: این زن که خود را در دام سارق چاقو به دست گرفتار می دید، با فریاد از رهگذران کمک خواست. پس از این که چند نفر به کمک وی شتافتند، سارق فرار کرد که در نهایت با کمک شهروندان، وی هنگام سوار شدن به خودرو از سوی ماموران بازداشت می شود.

سرهنگ بستو عنوان کرد: با انتقال متهم به کلانتری، وی در بازجویی ها خود را محمدرضا معرفی و عنوان کرد این زن را از زمانی که از بانک خارج شده، مشاهده کرده و تصمیم به سرقت و زورگیری از وی گرفته است، اما با حضور مردم و پلیس موفق نشده و دستگیر شده است.

این متهم پس از اعتراف به جرایم خود برای تحقیقات تکمیلی به دادسرا اعزام شده و خودروی وی به پارکینگ منتقل شد. کارشناسان پلیس بر این عقیده اند که در حوادث اینچنینی اطلاع رسانی سریع و دقیق به پلیس و همکاری شهروندان با ماموران نیروی انتظامی می تواند در جلوگیری از وقوع جرم کمک کند.