آرشیو دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۶۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

افتتاح رسمی شبکه تلویزیونی سلامت در نیمه اول آذر

مدیر شبکه تلویزیونی سلامت از پایان یافتن پخش آزمایشی این شبکه در نیمه اول آذر خبر داد و گفت: از این تاریخ به بعد شبکه سلامت به طور رسمی آغاز به کار می کند.

آبتین مهدی پور به روابط عمومی تلویزیون گفت: هدف ایجاد شبکه سلامت پاسخگویی به نیاز جامعه در موضوعات مختلف سلامت است. این شبکه برای همه گروه های مخاطب عام و خاص اعم از جامعه پزشکان، متخصصان، گروه های پزشکی و همه مردم جامعه برنامه هایی در نظر گرفته است.

او افزود: هم اینک شبکه تلویزیونی سلامت به طور بیست وچهار ساعته روی کانال 19 در شهر تهران در حال پخش است. مدیر شبکه سلامت خاطرنشان کرد: برای تولید برنامه هایی با موضوعات پزشکی، بهداشتی و درمانی با مسئولان و کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب طرح های پژوهشی و ملی، توافقاتی کرده ایم و برخی از این برنامه ها هم اینک در حال تولید است.

مهدی پور گفت: علاوه بر معرفی دستاوردهای علوم پزشکی تلاش می کنیم در این شبکه برای بالابردن سطح علمی و آموزش گروه پزشکی کشور نیز برنامه هایی تولید کنیم. طبق توافق با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برنامه های ویژه ای را برای آموزش و ارتقای سطح علمی تمامی پزشکان و گروه های پزشکی تدارک دیده ایم.

به گفته وی، پرداختن به موضوعات مرتبط با بیمه های درمانی، بازنشستگی و بیمه سلامت از دیگر فعالیت های این شبکه خواهد بود. مخاطبان شبکه تلویزیونی سلامت می توانند با استفاده از گیرنده های دیجیتال، تصویر این شبکه تخصصی را روی کانال 19 تماشا کنند.