آرشیو دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۶۲
جامعه
۱۷
حق با شماست

وام 3 میلیون تومانی همچنان با 2 ضامن

حمیدی از شیراز: بیش از یک سال است که میدان شاهچراغ در شیراز را خراب کرده و مشکلات بسیاری را برای رفت و آمد مسافران و همشهریان در این منطقه به وجود آورده اند. شهرداری شیراز برای رفع این مشکل اقدام کند.

نهال از تهران: از شهرداری منطقه 5 تهران می خواهیم امکانات رفاهی، مسجد و نیز بازار میوه و تره بار در مناطق اندیشه شمالی و جنوبی و دیگر مناطق انتهای حکیم غرب، احداث کند.

جلیلی از تهران: چرا باید پل کن که بعد از ده سال ساخته شده است با یک باران خراب شود و کیلومترها ترافیک ایجاد کند؟

یک شهروند از مرند: خوب است مسئولان بانک مرکزی بازرسانی را به بانک های عامل در شهرستان ها اعزام کنند تا ببینند که برای یک وام سه میلیونی چگونه بانک ها دو ضامن می گیرند؟

برزگر از تهران: قیمت تمام کالاها و خدمات با توجه به نرخ روز ارز افزایش یافته است، ولی حقوق کارمندان و کارگران خیر. چرا؟

حسینی از تهران: بدون اطلاع و اخطار قبلی و نبود ما، اداره برق مبادرت به قطع برق ساختمان کرده است و همین امر باعث فاسد شدن اجناس داخل یخچال و فریزر شده است.

یک شهروند از ساری: حدود دو کیلومتر از بلوار خزر جاده دریا در ساری بدون گاردریل است و همین امر باعث تصادفات زیادی در این منطقه شده است. از مسئولان شهری می خواهیم نسبت به ترمیم این گاردریل ها اهتمام کنند.

سالم از تهران: در اثر حفاری کوچه امیری در خیابان نامجو تمام خودروها در کوچه مانده اند و قادر به خروج نیستند و ماشین حمل زباله نیز نمی تواند وارد شود. از مسئولان شهرداری می خواهیم به این امر رسیدگی کنند.

نصیری از بندر انزلی: متاسفانه هیچ گونه خط عابر پیاده و سرعت گیری جلوی پارک ساحلی خیابان پاسداران قرار ندارد و همین امر موجب تصادفات بسیاری شده است. مسئولان شهرداری برای این مشکل چاره اندیشی کنند.