آرشیو دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۶۶
حوادث
۱۹

متهم اولین جنایت را چند روز پیش در شهرستان رباط کریم مرتکب شده بود

خودکشی مرد مسلح پس از قتل 2 همسر

قاتل فراری که در شهرستان نمین همسر دوم خود را کشته بود، با گلوله به زندگی خود پایان داد.

به گزارش فارس، در حادثه ای که ظهر دیروز در شهر نمین رخ داد، قاتل فراری از تهران که همسر اولش را به قتل رسانده بود، پس از حضور در منزل همسر دومش در نمین، وی را نیز به قتل رساند و خود نیز خودکشی کرد.

بر اساس اعلام فرمانده انتظامی شهرستان نمین، این قاتل در حالی که متواری بود به صورت مخفیانه به نمین می آید و با حیله وارد منزل همسر سابقش شده و بعد از به قتل رساندن وی، با شلیک گلوله خودکشی می کند. مسعود سلحشور با بیان این که پلیس پس از اطلاع در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده است، افزود: به نظر می رسد قاتل حالت عادی نداشته و پس از این که همسر سابقش را از روی خصومت به قتل رسانده، به زندگی خود نیز پایان داده است. وی خاطرنشان کرد: پس از گزارش این حادثه، ماموران در محل حاضر شدند و با انتقال اجساد به پزشکی قانونی، به تحقیقات پرداختند.

رئیس پلیس نمین افزود: همسایه ها با شنیدن صدای گلوله به کوچه آمدند و موضوع را به پلیس خبر دادند. عامل جنایت که اهل رباط کریم تهران است، چند روز پیش همسر اول خود را در این محل به قتل می رساند و متواری می شود.

علل این حادثه با تشکیل پرونده در دادسرای نمین در حال بررسی است. پس از بازسازی صحنه جنایت دوم در این شهرستان وی با صدور قرار قانونی در ارتباط با قتل همسر اول خود به شهرستان رباط کریم انتقال خواهد یافت تا در این زمینه تحقیقات لازم ا نجام شود.