آرشیو سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۶۷
سیاسی
۲

آیت الله مکارم شیرازی: افسانه شکست ناپذیری اسرائیل از بین رفت

آیت الله مکارم شیرازی طی پیامی با اشاره به شکست اسرائیل در جنگ هشت روزه غزه عنوان کرد: افسانه ارتش شکست ناپذیر و گنبد آهنین اسرائیل بر باد رفت.

به گزارش مهر در پیام این مرجع تقلید آمده است: از یک سو ثابت شد که عمر شکست های جنگی اسرائیل روزبه روز کوتاه تر می شود و اگر مقاومت حزب الله در لبنان 33 روز به طول انجامید در جنگ بیست و دو روزه غزه به کمتر از آن کاهش یافت و این بار بیش از هشت روز طول نکشید که اسرائیل طعم تلخ شکست را چشید و به آتش بس گردن نهاد و اگر در آینده این خطا را تکرار کند به یقین عمر شکستش کوتاه تر خواهد بود.

در ادامه این پیام تاکید شده است: همه دنیا با نهایت تعجب دیدند که موشک های مقاومت، اعماق اسرائیل را هدف قرار می دهد و هواپیمای جاسوسی می تواند تا عمق آن پیشروی کند و بنابراین دیگر تهدید مقاومت لبنان یا کشور ایران با این رسوایی بزرگ در برابر ارتش ظاهرا کوچک غزه، جز یک رجزخوانی مسخره بیش نیست.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: از سوی دیگر آمریکا به سبب حمایت بی قید و شرط خود از جنایات اسرائیل روزبه روز در صحنه جهان منفورتر می شود.

این مرجع تقلید در ادامه افزوده است: همه دنیا فهمیدند که تنها حامی مردم مظلوم فلسطین در عمل که از هیچ گونه کمکی مضایقه ندارد ایران است، در حالی که سران مرتجع عرب فقط حرف زده اند.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: آنها یقین داشته باشند در سوریه نیز شکست خواهند خورد، چرا که همه می دانند هدفشان نجات مردم سوریه نیست، بلکه خدمت به آمریکا و اسرائیل است و این هدف محکوم به شکست است. بعلاوه عمر این رژیم های وابسته نیز به سر رسیده و بزودی شاهد فروپاشی آنها خواهیم بود.