آرشیو سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۶۷
جامعه
۱۷
حق با شماست

تکریم ارباب رجوع گمشده برخی ادارات

یک شهروند از تهران: روز گذشته برای گرفتن خسارت بیمه بدنه خودرو یم به بیمه ایران، شعبه خیابان فاطمی مراجعه کردم و کارمند آنجا بسیار غیرمودبانه با من برخورد کرد. چه کسی مسئول و پاسخگوی این گونه برخوردها با ارباب رجوع است؛ ارباب رجوعی که خودروی خود را بیمه کرده و برای دریافت حق خود، صدایش به جایی نمی رسد!

کشوری از شهرضا: کیفیت نان در شهرستان شهرضا به​قدری نگران کننده است که دیگر قابل استفاده نیست. چرا در این زمینه نظارتی صورت نمی گیرد؟

نجفی از فردیس: از مسئولان شهری می خواهیم نسبت به آسفالت شهرک لادن در فلکه پنجم فردیس اقدام کنند.

محمدی از خوزستان: حال که مسئولان در فکر ازدیاد جمعیت هستند، حداقل هزینه زایمان در بیمارستان ها را کاهش دهند تا فشاری بر خانواده ها وارد نشود.

یک شهروند از اندیمشک: چرا هزینه تزریق یک واکسن سرماخوردگی در اندیمشک بیش از هزار تومان است.

یک شهروند از تهران: چه خوب است غذاهای نذری با شناسایی نیازمندان به دست آنها برسد.

بهشتی از گرمی: بازنشسته لشکری قبل از سال 79 هستیم که هنوز معوقات حقوق ما را پرداخت نکرده اند. چرا؟

ترابی از تهران: خرداد امسال طبق مصوبه هیات دولت، داروهای بیماران سرطانی مانند «زومتا» که برای بیماری سرطان سینه استفاده می شود در لیست بیمه قرار گرفت، ولی اکنون هیچ کدام از بیمه ها این مصوبه را قبول ندارند و ما باید هر 28 روز یک بار، حدود 740 هزار تومان پول دارو و نیز 120هزار تومان پول تزریق آن را پرداخت کنیم. از مسئولان ذی ربط می خواهیم به این مساله رسیدگی کنند.

09126043: در محله مسکونی خیابان خلیج فارس واقع در ناحیه 5 منطقه 18 شهرداری بعد از فروریختن پل کن و مشکلات به وجود آمده، اهالی محله با ضعف عملکرد شهرداری در رسیدگی به اوضاع رفت و آمد مردم مواجه شده اند. لطفا رسیدگی شود.

09112151: قیمت تمام اجناس مصرفی مردم بالارفته است، چرا مسئولان حداقل حقوق دریافتی کارگران در قانون کار را از 389 هزار و 500 تومان بالاتر نمی برند.