آرشیو شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۷۰
حوادث
۱۹

دستگیری جاعل حرفه ای در چالوس

ماموران انتظامی شهرستان چالوس، جاعل عناوین دولتی و کلاهبردار حرفه ای را که با ظاهری آراسته و استفاده از الفاظ اغفال آمیز سعی در گمراه کردن رئیس پلیس آگاهی چالوس را داشت، دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، فردی بیست و هفت ساله با مراجعه به رئیس پلیس آگاهی شهرستان چالوس که خود را از کارمندان عالی رتبه دولتی معرفی کرده بود، تقاضای تامین امنیت برای اقامت چند روزه در یکی از هتل های شهر را کرد.

این گزارش حاکی است، این فرد که با ظاهری موجه و آراسته و استفاده از الفاظ اغفال آمیز، سعی در جلب اعتماد رئیس پلیس آگاهی شهرستان را داشته، با حرف های پراکنده و ضد و نقیض، شک و تردید وی را برانگیخته و در بررسی های بعدی مشخص شده، این فرد جاعل و کلاهبردار است که با جعل عناوین دولتی و حضور در مراکز انتظامی یا اداری و مکان های دیگر با جعل عناوین مختلف از موقعیت اشخاص به نفع خود سوء استفاده می کند.

برپایه این گزارش، ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی مرجع قضایی به محل اقامت وی مراجعه و مدارک جعلی زیادی از شرکت هایی که از افراد کلاهبرداری کرده بود، را کشف و ضبط کردند. متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.