آرشیو یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۷۱
سیاسی
۲

تلاش دولت برای تقدیم لایحه بودجه 92 در موعد مقرر

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: دولت همه تلاش خود را به کار گرفته است تا لایحه بودجه سال 1392 کل کشور را در موعد مقرر قانونی (پانزدهم آذر) تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، لطف الله فروزنده افزود: نمایندگان انتظار دارند که لایحه بودجه 92 تا پانزدهم آذر به مجلس شورای اسلامی برود، اما تدوین لایحه بودجه، بررسی کلیات آن در دولت و تنظیم آن در قالب لایحه و ارسالش به مجلس زمانبر است. وی اضافه کرد: با وجود این، دولت در تلاش است تا لایحه بودجه سال آینده در موعد قانونی به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس درباره زمان دقیق ارائه لایحه بودجه 92 به مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاعی در این باره ندارم، اما فکر می کنم در آینده نزدیک این کار انجام شود. وی در عین حال معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری را تعیین کننده اصلی زمان دقیق تقدیم لایحه بودجه به مجلس دانست و افزود: قرار است دولت در کوتاه ترین زمان کلیات لایحه سال آینده را به تصویب برساند.

چندی پیش بهروز مرادی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از ارائه لایحه بودجه سال 1392 کل کشور به مجلس شورای اسلامی در آذر ماه خبر داد و گفته بود، زمان دقیق آن در آینده اعلام می شود.