آرشیو یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱، شماره ۷۷۰۱
شهری
۱۸

پیام مردم

تهران- یک شهروند: از دولت محترم درخواست می شود ضمن حمایت از بیماران خاص در صورتی که فاقد بیمه هستند آنها را تحت پوشش بیمه دولت قرار دهند تا مجبور نباشند مشکلات ومسائل خود را رسانه ای کنند.

تهران- یک شهروند: با تسلیت به مناسبت ایام محرم و تسلیت به مناسبت عاشورا و تاسوعای حسینی، من نمی دانم چه بگویم، در روز عاشورا زنان و دختران آرایش کرده با چه رویی به خیابان می آمدند و باعث انحراف جوانان می شدند. چرا نیروی انتظامی جلوی بدحجابی و بعضا بی حجابی بعضی از زنان و دختران را نمی گیرد؟

قم- یک شهروند: کارت ثبت نام اعزام داوطلبانه به منطقه غزه را هر سال از طرف هلال احمر به داوطلبان می دهند اما چرا جهت کمک به مردم مظلوم غزه نیرو اعزام نمی کنند؟

تلفن به خط ارتباطی: از مهمترین معضل کشور بیکاری جوانان است که باید هر چه سریع تر حل شود، با همت مسئولین و خود جوانان بایستی در این زمینه انقلابی عمل شود.

تهران - یک شهروند: از راهنمایی و رانندگی در خواست می شود برای افرادی که منازلشان در داخل طرح قرار دارد تسهیلاتی در نظر گرفته شود تا زمانی که از منزلشان خارج می شوند دچار مشکل نشوند.

تلفن به خط ارتباطی: کیفیت نان روز به روز پایین تر می آید و وزن و قد آن هم کمتر می شود، چرا کسی نظارتی بر پخت نان نمی کند؟

تهران- یک شهروند:گرانی اجناس فشار مضاعفی بر ملت وارد می کند، چرا کسی به فکر ملت و فشاری که بر آنان وارد می شود نیست؟

سمنان- یک شهروند: از اداره کل راه و ترابری استان سمنان به خاطر افتتاح راه جدید سمنان - گرمسار تقدیر و تشکر می کنم. این راه جدید نقش بسیار مهمی در تردد مردم خصوصا دانشجویان دارد.