آرشیو دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۷۲
اقتصاد
۴

رحیمی: دولت برای افزایش حقوق ها چاره جویی می کند

معاون اول رئیس جمهور از چاره جویی هیات وزیران برای افزایش درآمد حقوق بگیران خبر داد.

محمدرضا رحیمی که در مراسم بهره برداری از ده دستگاه لکوموتیو جدید ایران سفیر سخن می گفت، به جزئیات این برنامه، زمان احتمالی اجرای آن و مشوق های احتمالی در نظر گرفته شده در این راستا اشاره ای نکرد.

به گزارش مهر، وی گفت: در دولت درصدد هستیم برای حقوق بگیرانی که درآمد شان ثابت است، چاره ای بیندیشیم؛ چرا که کارمندان با همان حقوق سال گذشته زندگی می کنند و این کار را قدری دشوار کرده و ما باید برای کارمندانی که قصد خدمت به این مملکت را دارند، چاره ای بیندیشیم.

معاون اول رئیس جمهور با بیان این که هر کس به غیر از خدمت به چیز دیگری فکر کند بازنده صحنه است، اظهار کرد: کسانی که کار سیاسی می کنند و چشم هایشان به برخی قلم ها و حاشیه ها دوخته شده است، ضرر می کنند و اینها نباید ما را از خدمت باز دارد. وی تصریح کرد: راه آهن یکی از سازمان ها و تشکیلاتی است که مردم ایران از قدیم با نام و کار آن آشنا بودند و آن را جزو ادارات و سازمان های مهم کشور تلقی می کنند، اما متاسفانه این سازمان مورد فراموشی و کم توجهی قرار گرفت و از رشد خود بازماند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شرایط اقتصادی کشور بیان کرد: با توجه به مخالفت ها و سنگ های ریز و درشت که دشمنان جلوی پای ما انداخته اند، بر مردم قدری فشار وارد شده و این فشارها برای این است که نگذارند پیشرفت ها به جایی برسد.