آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۷۳
جامعه
۱۷
حق با شماست

سبد کالای بازنشستگان فرهنگی چه شد؟

فراهانی از پاکدشت: چرا سبد کالاو بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی به آنها داده نشده است؟

یک شهروند از اراک: حالاکه ادارات و مدارس در اراک به دلیل آلودگی هوا تعطیل یا نیمه تعطیل بود، کاش کارگران نیز شامل این تعطیلی می شدند.

یک شهروند از مهدیشهر: تعداد سرویس های دانشگاه سمنان، جوابگوی دانشجویان پسر این دانشگاه نیست. از مسئولان ذی ربط می خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.

نصیری از ساری: سرویس های بهداشتی پایانه مسافربری بندر انزلی از نظر بهداشت و رسیدگی بسیار ضعیف است. از مسئولان مربوط می خواهیم به این مهم رسیدگی کنند.

اظهری از پاکدشت: تابستان امسال از آموزش و پرورش تهران انتقالی گرفتم، ولی نه مقصد و نه مبدا به تعهدات خود نسبت به من عمل نکرده اند. چرا؟

سرخوش از تهران: قرار بود تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوسرانی، واحدهای مسکونی را به اعضا تحویل دهد که متاسفانه این پروژه نیمه تمام مانده است. چرا؟

جوابیه: در پی درج پیامی در بیست و هفتم آبان ماه با عنوان «ایستگاه های مترو پله برقی می خواهد» روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با ارسال دورنگاری اعلام کرد: به دلیل مشکلات مالی و نوسانات ارز، برخی از ایستگاه های مترو فاقد پله برقی است. قابل ذکر است از تمامی ایستگاه های نیازمند به نصب پله برقی فهرست برداری شده و خرید لوازم مورد نیاز از یک کارخانه با کیفیت بالاصورت پذیرفته است. لذا بزودی تمامی قطعات، تامین و نصب پله برقی های ایستگاه ها به اتمام خواهد رسید.

09356881: دو ماه است که بلوار برنده سیفی در اسلامشهر را کنده و بلاتکلیف رها کرده اند و مشکلات زیادی به وجود آمده است. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.

09190022: چرا هیچ کس به فکر نیروهای پیمانی شهرداری نیست. با حقوق 400 هزار تومان چگونه می توان زندگی کرد؟

09113433: در 500 متری شهرستان رودسر کارخانه بازیافت بتازگی شروع به کار کرده و بوی نامطبوع آن موجب آزار و اذیت اهالی این شهرستان شده است. لطفا مسئولان پاسخگو باشند.