آرشیو چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۷۳
اخبار کشور
۱۰

جانشین فرمانده کل سپاه: ایران به راحتی تمام برنامه های آمریکا را به هم می ریزد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکست مجدد آمریکا در عملیات جاسوسی پهپاد نشان داد ایران به راحتی تمام برنامه های آمریکا را بر هم می ریزد.

سردار حسین سلامی در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده جدید سپاه روح الله استان مرکزی در اراک با اشاره به شکار مجدد پهباد آمریکایی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و غیرت مردان و زنان غیورش در مقابل تمام تحریم های دشمنان ایستاده و توانسته است این توطئه دشمنان را به شکست تبدیل کند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان زمان پیروزی انقلاب تاکنون در شرایط تحریم قرار گرفت، اما این تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد که اگر آمریکا این طور تحریم شده بود، زیر بار فشارها یک روز هم بیشتر دوام نمی آورد.

وی همچنین گفت: شکست مجدد آمریکا در عملیات جاسوسی این پهپاد نشان داد دولت آمریکا با وجود برخورداری از قدرت نظامی، توان اقتصادی بالاو تسلط بر نظام سیاسی جهان از توانایی لازم برای مقابله با ایران اسلامی برخوردار نیست و ایران به راحتی می تواند تمام برنامه های آنها را به هم بریزد.

در این مراسم سردار مهدی صدیق به عنوان فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی معرفی و از خدمات سردار غلامعلی ابوحمزه قدردانی شد.