آرشیو دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۷۸
ورزش
۱۸

رضازاده: پشتوانه سازی وزنه برداری متوقف نمی شود

حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری با تاکید بر این که عمده تمرکزش در وزنه برداری روی پشتوانه سازی است، گفت: می خواهیم با سرمایه گذاری در رده نوجوانان و جوانان، فردای وزنه برداری را برای حضور در بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی و المپیک 2016 برزیل بسازیم.

وی با بیان این که مشکلات مالی برنامه های این فدراسیون را متوقف نکرده است، افزود: اردوهای تیم های ملی نوجوانان و جوانان از یازدهم دی تشکیل خواهد شد. در این اردوها 12 وزنه بردار نوجوان همراه 17 وزنه بردار جوان حاضر خواهند شد تا خود را مهیای حضور در بازی های المپیک نوجوانان، مسابقه های آسیایی و همین طور رقابت های جهانی ازبکستان کنند.

از سوی دیگر طبق برنامه ریزی صورت گرفته، می خواهیم از دل همین نوجوانان و جوانان، ترکیب اصلی تیم ملی را برای حضور در رقابت های جهانی، بازی های آسیایی و در نهایت المپیک 2016 برزیل انتخاب کنیم.

رضازاده در عین حال در پاسخ به این پرسش که چه زمانی دبیر جدید فدراسیون را معرفی خواهد کرد، به سایت وزارت ورزش گفت: از این نکته نیز غافل نیستم و یقینا از زوایای مختلف در حال بررسی هستم تا با انتخاب فردی دلسوز و کاردان برای پست دبیری فدراسیون، شرایطی را ایجاد کنم تا چرخه امور فدراسیون بهتر به گردش درآمده و پاسخگوی انتظار جامعه وزنه برداری باشیم.

وی اضافه کرد: البته طی دو ماه گذشته خودم بیشتر از گذشته در فدراسیون وقت می گذارم تا در روند اجرای کارها، خللی ایجاد نشود. به هر حال جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد و برنامه ها را مو به مو و طبق تقویم فدراسیون پیش می بریم که جا دارد در اینجا از تلاش و کوشش همکارانم در فدراسیون قدردانی کنم.