آرشیو دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱، شماره ۵۲۴۶
صفحه اول
۱

اخبار ایران

تقدیم استوارنامه سفیر جدید سوریه در ایران به وزیر خارجه

عدنان محمود، سفیر جدید سوریه در جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته ضمن دیدار با علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه کشورمان رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

صالحی در این دیدار ضمن تاکید بر توسعه و تحکیم روابط راهبردی فیمابین دو کشور ابراز امیدواری کرد مشکل سوریه بزودی حل شود و شاهد آرامش و ثبات در سوریه باشیم. عدنان محمود نیز در این ملاقات ضمن تمجید از روابط راهبردی فیمابین دو کشور اظهار امیدواری نمود در دوران جدید ماموریتش به عنوان سفیر بیش از پیش روابط دو کشور توسعه یابد.

علی اکبر صالحی همچنین در دیدار خداحافظی سفیر ایتالیا در تهران، با بیان این که جمهوری اسلامی ایران شریک طبیعی اتحادیه اروپا است، گفت: ایران و ایتالیا از جایگاه و اهمیت خاصی در مناطق خود برخوردارند و باید در جهت تحکیم و توسعه بیشتر روابط دوجانبه، با توجه به ظرفیت های موجود گام بردارند.

مرگ دلخراش یکی از دانش آموزان پیرانشهری

یکی از دانش آموزان حادثه دیده در آتش سوزی کلاس درس دبستان روستای «شین آباد» پیرانشهر، عصر دیروز بر اثر شدت جراحات وارده تسلیم مرگ شد.

بر اثر حادثه آتش سوزی کلاس درس دبستان «انقلاب اسلامی» روستای «شین آباد»، 28 دانش آموز دختر کلاس چهارم دبستانی مصدوم شدند که یکی از دانش آموزان به خاطر شدت جراحات جان باخت.

عباس مقتدایی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با اعلام این خبر، مرگ این دانش آموز را به خانواده وی و جامعه تسلیت گفت.