آرشیو دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱، شماره ۵۲۴۶
ورزشی
۲۵

زنان پومسه کار طلایی شدند

سومین روز مسابقات پومسه قهرمانی جهان که در کلمبیا در حال برگزاری است با کسب نخستین نشان طلای کاروان ایران توسط تیم پومسه زنان به پایان رسید.

دراین روز پومسه روهای کشورمان در دو رده سنی و در دو بخش زنان و مردان به مصاف حریفان رفتند که در پایان با کسب یک نشان طلاو سه برنز به کار خود پایان دادند.

در بخش تیمی رده سنی 29 سال زنان،نسترن ملکی، کلثوم ملامددخانی و بهاره قادریان با کسب 685/7 امتیاز نخستین نشان طلای کاروان تیم ملی تکواندو را در این رقابت ها کسب کردند و سرود ملی ایران در کلمبیا طنین انداز شد. همچنین تیم های ویتنام با 68/7 امتیاز و فیلیپین با 67/7 امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش مردان نیز حسین بهشتی، مهدی جمالی و محمد نادری در پایان با کسب 62/7 امتیاز نشان برنز این رده سنی را به گردن آویختند. در رده بندی این بخش نیز، تیم های آلمان با 685/7 امتیاز، چین با 65/7 امتیاز عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند. در بخش انفرادی رده سنی زیر 39 سال زنان نیز، ساناز خرمی پور به عنوان تنها نماینده کشورمان با 415/7 امتیاز سوم شد و دومین نشان برنز را برای ایران به ارمغان آورد. در این بخش نیز نمایندگان کشور اسپانیا با 62/7 امتیاز، کره با 50/7 امتیاز عنوان اول و دوم را به دست آوردند. در بخش مردان هم علی سلمانی با 695/7 امتیاز وکسب نشان برنز بر سکوی سوم جهان ایستاد.