آرشیو دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱، شماره ۵۲۴۶
دانش
۹

هفته آینده همزمان با برپایی دومین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری

نمایشگاه توانمندی های فناورانه ملی برگزار می شود

نمایشگاه توانمندی های فناورانه ملی در حاشیه دومین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری و همزمان با هفته پژوهش در روزهای 26 و 27 آذرماه در محل مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار می شود.

مهزاد جعفری، دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه دستاوردهای تحقیقاتی و فناورانه بنگاه ها و سازمان های مختلف در بخش های دولتی، خصوصی و نیمه خصوصی در حوزه فناوری های پیشرفته و خدمات فناورانه برپا می شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 40 سازمان، نهاد و بنگاه که در زمینه های فناوری هوافضا، زیست فناوری، نانو فناوری، فناوری اطلاعات و ارتباطات و... فعالیت دارند به ارائه آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

جعفری افزود: همچنین در این کنفرانس که از سوی انجمن مدیریت فناوری ایران برگزار می شود، سازمان های سیاستگذار در عرصه فناوری، بنگاه های فناور و شرکت هایی که در زمینه مشاوره مدیریت فناوری به فعالیت مشغولند دستاوردهای فناورانه، محصولات، خدمات، ابداعات، نوآوری ها و یافته های خود را ارائه خواهند کرد.

لازم به ذکر است، الزام ها و ضرورت های مدیریت فناوری در کسب وکارهای دانش بنیان و سرعت تغییر و تحولات دنیای پیرامونی، زمینه ساز برگزاری کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری به صورت سالانه و در سطحی بین المللی شده است تا از این طریق فضایی مناسب به منظور تبادل دانش میان دست اندرکاران ملی و بین المللی مدیریت علم و فناوری فراهم شود.

بنا بر این گزارش، این کنفرانس علاوه بر آن که بستری برای شکل گیری همکاری های علمی و فناورانه میان محققان و متخصصان ملی و بین المللی مدیریت فناوری را فراهم آورده، زمینه ساز آشنایی با تجربه های ملی و بنگاهی در این عرصه خواهد شد، فضایی که برای ارائه دستاوردها و توانمندی های فناورانه کشور در حوزه های مختلف فناوری بخصوص فناوری های پیشرفته مناسب است.

یادآور می شود، بنگاه ها و سازمان های علاقه مند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و حضور در نمایشگاه توانمندی های فناورانه ملی در هفته پژوهش می توانند به سایت انجمن مدیریت فناوری ایران به نشانی www.iramot.ir مراجعه کنند.