آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۷۹
سیاسی
۲

رئیس سازمان پدافند غیرعامل: ادغام وزارتخانه ارتباطات با راه و شهرسازی به حوزه سایبری آسیب می زند

واکنش به تصمیم دولت برای ادغام 2 وزارتخانه

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به تصمیم دولت برای ادغام وزارتخانه های ارتباطات و راه و شهرسازی اعلام کرد: ادغام وزارت ارتباطات با وزارت راه و شهرسازی با جهتگیری استحکام زیرساخت ها برای مقابله با تهدید سایبری دشمن، هماهنگ نیست.

به گزارش فارس، سردار جلالی این مطلب را دیروز در ششمین نشست مشترک تعامل و هم اندیشی مسئولان کمیته پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی کشور بیان کرد.

جلالی افزود: ادغام وزارتخانه ارتباطات در وزارت راه و شهرسازی باعث آسیب پذیری حوزه سایبری و کم توجهی به این بخش می شود که از مجلس می خواهیم به این موضوع رسیدگی کند.

رئیس مجلس هم که در این نشست حضور داشت در سخنان خود با اشاره به مطرح شدن موضوع ادغام وزارت ارتباطات با وزارت راه و شهرسازی، گفت: ادغام این دو وزارتخانه باید به صورت یک لایحه به مجلس ارائه و به صورت یک قانون تصویب شود.

علی لاریجانی افزود: البته نمایندگان مجلس هم می دانند که تصمیمشان نباید موجب تزلزل در بخش سایبری کشور شود و قطعا در مجلس به این امر توجه خواهد شد.

علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی هم که یکی از حاضران در این نشست بود در حاشیه این مراسم در واکنش به اظهارات رئیس مجلس و رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: ادغام این دو وزارتخانه بستگی به نظر مجلس دارد.