آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۷۹
فرهنگ و هنر
۵

انتشار عکس فریبرز عرب نیا در نقش شهید چمران

در حالی که در روزهای اخیر حواشی حضور نیافتن فریبرز عرب نیا در سکانس پایانی فیلم، خبرساز شده است و عوامل فیلم آن را تائید یا تکذیب نمی کنند، سرانجام عکسی از فریبرز عرب نیا در نقش شهید چمران منتشر شد.

به گزارش ایسنا،عکسی که فریبرز عرب نیا را در کنار سعید راد نشان می دهد، در سایت رسمی فیلم وجود ندارد، اما توسط یک روزنامه ورزشی منتشر شده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «چ» ابراهیم حاتمی کیا که چندی قبل تهیه کنندگی آن از مهدی کریمی به بنیاد سینمایی فارابی تغییر کرد تا هفته قبل (دهم آذرماه) به 95 درصد پیشرفت رسیده بود و اکنون پس از یک هفته به نظر می رسد، در حال فیلمبرداری معدود صحنه های پایانی است، اما گفته می شود فریبرز عرب نیا در روزهای پایان فیلمبرداری حضور پیدا نکرده است، خبری که هنوز تائید نشده است.

فیلم سینمایی «چ» دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران را در جریان یکی از عملیات هایش روایت می کند و بسیاری منتظر هستند تا پس از سال ها یک فیلم جنگی را از حاتمی کیا روی پرده سینماها ببینند.

بازیگران اصلی این فیلم سینمایی، فریبرز عرب نیا در نقش شهید چمران، سعید راد در نقش شهید تیمسار فلاحی، بابک حمیدیان، امیر دلاوری و مریلازارعی هستند.