آرشیو یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۵۸۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

این بازیگر در سریال طهران نو نقشی چند بعدی را بازی می?کند

بیماری لیندا کیانی در «طهران نو»

لیندا کیانی در سریال «طهران نو» نقش یک دختر دیالیزی را بازی می کند. کیانی درباره این نقش به «جام جم» گفت: در این سریال نقش رضوان را بازی می کنم که بیماری کلیه دارد و تحت درمان دیالیز قرار دارد.

وی ادامه داد: رضوان نیاز شدید به کلیه پیدا می کند و کسی که قرار است به او کلیه بدهد دچار مشکلاتی می شود و ماجراهایی سر راه این دختر قرار می گیرد که بیماری او را تحت تاثیر قرار می دهد.

کیانی افزود: این دختر بسیار دانا، مهربان و فهمیده است، اما وقتی که بیماری اش بهبود پیدا می کند آدم دیگری می شود و اخلاق و رفتارهایش عوض می شود. او فراز و فرودهای زیادی را تجربه می کند و من برای بازی در این نقش باید اخلاق ها و رفتارهای دوگانه ای را اجرا می کردم.

این بازیگر تا کنون در سریال های «ساعت شنی»، «رستگاران»، «تا ثریا» و «روز حسرت» بازی کرده است. او در سریال «وضعیت سفید» که سال گذشته از شبکه سه پخش شد، بازی درخشانی در نقش منیره از خود ارائه داد.

سریال «طهران نو» را فرید سجادی حسینی در 30 قسمت 45 دقیقه ای کارگردانی کرده است و علی تقی پور تهیه کنندگی آن را به عهده دارد. این سریال قرار است بزودی از شبکه پنج پخش شود.