آرشیو یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۵۸۹
حوادث
۱۹

انفجار کپسول گاز 2مصدوم برجای گذاشت

زن جوان برای باز کردن شیر گاز کپسول یخ زده آن را به حمام خانه اش در شهرک یزدان شهر نجف آباد برده بود که بر اثر انفجار کپسول، خود و برادرش دچار حادثه شدند.

به گزارش جام جم، مطوری، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی نجف آباد در استان اصفهان با اشاره به نجات یک زن و مرد در پی انفجار خانه ای در شهرک یزدان شهر نجف آباد به خبرنگار ما گفت: ساعت 15 و 22 دقیقه پنجشنبه سی ام آذر امسال مردی با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفت و از وقوع حریق و انفجار در خانه اش در شهرک یزدان شهر خبرداد و برای نجات همسر و برادر همسرش درخواست کمک کرد.

وی افزود: آتش نشان ها برای نجات زن و مرد حادثه دیده به محل اعزام و با بررسی موضوع متوجه شدند کپسول گاز در خانه منفجر شده و مرد صاحبخانه فقط توانسته فرزندش و یکی از مهمان ها را از خانه خارج کند؛ اما همسر و برادرش در میان شعله های آتش گرفتار شده اند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی نجف آباد یادآور شد: آتش نشان ها بلافاصله با ورود به ساختمان که بخشی از آن از جمله در و دیوار ش تخریب شده بود، به مهار آتش پرداختند و ابتدا زن صاحبخانه و سپس برادر او را که قصد کمک به خواهرش را داشته، نجات دادند. مطوری اضافه کرد: با انتقال مصدومان حادثه به مرکز درمانی، در ادامه تحقیقات مشخص شد زن صاحبخانه شب حادثه کپسول گاز را که یخ زده بوده، برای رفع یخزدگی به حمام برده تا با گرفتن زیرآب گرم، شیر آن را باز و برای مصرف آماده کند که ناگهان گاز آن خارج و باعث انفجار و حریق شده است. برادرش هم که برای نجات او اقدام می کند، بشدت دچار سوختگی می شود.